thuis zonder bagage en droomreis - Reisverslag uit Groningen, Nederland van bertiny - WaarBenJij.nu thuis zonder bagage en droomreis - Reisverslag uit Groningen, Nederland van bertiny - WaarBenJij.nu

thuis zonder bagage en droomreis

Door: tiny

23 Juni 2013 | Nederland, Groningen

TERUGVLUCHT
Speciaal voor onze groepsleden nog even het verslag van onze terugreis. We zijn ook niet vlekkeloos gevlogen maar hebben toch veel minder problemen gehad dan jullie met een extra overnachting en een etmaal vertraging.
Toen we online incheckten, merkten we tot onze stomme verbazing dat we op een andere vlucht waren geboekt. Geen directe vlucht met KLM naar Amsterdam maar een overstap in Londen en een vlucht met Delta Airlines. Het vliegtuig was oud en de wijn slecht. Mogelijk overboekingen of een vlucht geannuleerd. We weten het nog steeds niet. We gaan reclameren bij de KLM.
In Londen bleek dat ze vergeten waren ons in te boeken bij de vlucht naar Amsterdam die onderhand vol zat. We konden met de volgende vlucht 50 minuten later. Deze had weer een half uur vertraging. Vier uur en 15 minuten later dan gepland waren we in Amsterdam.
Uiteraard maakten we ons al zorgen over onze bagage met twee overstaps. In Londen hadden we met klem gevraagd aan een KLM-beambte om te zorgen dat onze bagage meeging. Hij controleerde alles en stelde ons gerust. Er waren geen problemen. In Amsterdam bleek onze bagage er niet te zijn. Bij navraag bleek dat deze al in Atlanta (V.S.) was blijven steken en nu in het vliegtuig rechtstreeks naar Amsterdam ging. Als het goed is, is deze vanochtend aangekomen en wordt het morgen thuisbezorgd.

DROOMREIS
Voor Bert als saxofoonspeler in een jazzbandje is dit een echte droomreis geweest. We hebben nog steeds heimwee naar New Orleans en niet alleen omdat het weer hier 20 graden kouder is. Het is een fantastische stad.

• 23 Juni 2013 - 16:10

Greet Meihuizen:

Welkom thuis. En wat een pech dan weer met de bagage.
    In ieder geval sterkte met het omschakelen op ons koude kikkerlandjes en met het bijkomen van de jetlag,
    groetjes

• 23 Juni 2013 - 17:22

Judith:

Beste Tiny en Bert,

Fijn om te lezen dat jullie ook weer veilig thuis zijn, maar vervelend dat jullie ook een ietwat onstuimige terugreis hebben gehad.
    Ik heb met heel veel plezier jullie reisverslagen gelezen en een belangrijk deel gecopieerd voor mijzelf als "naslagwerk" van deze bijzondere reis.
    Wat hebben we genoten!

Het ga jullie goed!

Hartelijke groet,
    Judith

• 27 Juni 2013 - 12:53

Martin En Corrie:

Hallo Bert en Tiny,
    Wat fijn dat jullie ook zo genoten hebben van de reis en jullie verlengde trip. Een mooi verslag en leuk om te lezen dat er van dezelfde reis toch weer andere belevingen zijn.
    Vooral ook omdat er bij jullie dingen in staan die mij bijna waren ontschoten. Die neem ik nu nog even mee.
    Lekker nagenieten!
    groeten